Soms als ik een app open op mn ipod, sluit deze zich zelf opeens af, hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook heel vaak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een klacht iendienen bij apple

Antwoorden (6)

De App crasht dan. Vaak wil het wel eens helpen om deze App te verwijderen, en hem opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je iPod uitschakelen en daarna weer aanzetten wil ook nog wel eens helpen.
Kimath
13 jaar geleden
Dan zit er een bug (foutje) in de software. Zorg dat je via iTunes de nieuwste firmware op je iPod zet en zorg voor de laatste versie(s) van je App(s).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPod rebooten en dan werkt hij weer prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik de app opnieuw opstart doe hij het ook gewoon ook weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Menu kmop tevens de vergrendel knop tergelijk inhouden, hij vraagd om uitschakelen. Doe dit en zet het op dezelfde manier aan(soft ware reset). Je zult merken dat dit niet of minder vaak gebeurt.