wat is het nut van een draagbare wifi router?

zoals dit. (zie link)
http://link.marktplaats.nl/421823236

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bij een ipad bijv. kun je geen 3g internet maar in zo'n portable wifi kun je een 3g kaartje instoppen en interneten via wifi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor als je een laptop of ipad hebt, met alleen wifi en geen 3G erin. Dan koop je een 3G kaartje van een provider, die steek je in die router, dan kan je via wifi internetten.

Toegevoegd na 49 seconden:
Of met meerdere mensen via wifi via die router het 3G netwerk op...