laptop bestellen

ik wil een laptop kopen, maar ik weet nog niet of ik het moet kopen via het internet of in de winkel. zijn er veel nadelen aan het kopen via het internet? als er iets mis is, moet ik zeker de verzendkosten betalen, toch?? en weet iemand hoeveel verzendkosten ongeveer kosten voor een laptop van ongeveer 2.6 kg ??
bij voorbaat dank,
I

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dell.nl erge nette service en goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Er wordt gevraagd wat de verzendkosten zijn....
Verzend kosten van een laptop zijn meestal gratis, omdat een laptop aardig prijzig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het terugsturen van producten voor reparaties zijn de opstuurkosten meestal voor je eigen rekening. Het verzenden van een pakket binnen Nederland tussen 2-5kg bedraagt 13,55 euro (aangetekend / verzekerd).

De voordelen van het kopen via internet zijn:
- Meer keuze uit producten
- Minder kosten

De nadelen:
- Je moet wachten tot het product bij je thuis aan komt.
- Minder service (hoeft niet persee zo te zijn, maar je kunt niet met je laptop naar de winkel en dan hen alles laten afhandelen)
- Als er iets kapot of niet goed is dan moet je hem terugsturen, wat dus 13,55 euro bedraagt

Als de standaard laptops uit de winkels niet voldoen aan de eisen voor jouw doeleinden dan zul je deze waarschijnlijk toch over het internet moeten bestellen. Nu laat ik het nadelig klinken, maar zo erg is het echt niet hoor. Ik koop veel dingen via het internet omdat ik altijd voor de beste kwaliteit ga en het meestal het goedkoopst uitkomt. En het research proces van het zoeken naar het ultieme product vind ik zelf altijd een leuke experience :P

Toegevoegd na 12 minuten:
De verzendkosten bij de aankoop van de laptop verschillen per bedrijf. Deze zitten vaak tussen de 0 tot 10 euro. Omdat laptops prijzige producten zijn zul je vaak geen extra kosten moeten betalen, ook zijn er veel bedrijven die standaard iets van 5 euro verzendkosten erbij rekenen.

Wanneer je zelf iets terug moet sturen dan betalen zij dit niet voor je, dus dan zul je de 13,55 moeten betalen. Wanneer zij deze dan weer terug zenden is dit bijna in alle gevallen zonder kosten.

Toegevoegd na 15 minuten:
Kijk ook hier eens:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zo twijfelt: altijd in een winkel kopen, en afspraak maken met een MENS over mogelijke probleempjes in de toekomst.
Als het onverhoopt misgaat, praat je met een MENS, niet met een antwoordmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dell.nl is zeker een aanrader! Goeie laptops voor een goede prijs. Ook erg snelle levering(mijn laptop was de volgende dag al thuis) en de service is uitstekend. Mijn grafische kaart was kapot gegaan binnen de garantie periode, kwam er een monteur die direct de hele kaart verving door een nieuwe, helemaal gratis!