Wordt de 27mc (bakkie) nog veel gebruikt in Nederland, en heb je er net als vroeger nog een vergunning voor nodig?

Kwam op zolder nog zo`n ding tegen en vraag me af wat ik er mee moet. Gaan gebruiken? Verkopen? of weggooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Weggooien is zonde...verkopen lukt je niet,je raakt het niet kwijt.Ikzelf heb mijn bakkie sinds 2 mnd. in mijn auto en soms hoor ik iemand.Ja,er zitten dus nog mensen op de 27mc,maar lang niet meer zoveel als 10talle jaren terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

hoi Conan,

inderdaad werd het 'bakkie' in de vorige eeuw veel meer gebruikt. maar als jij met jouw vriendenkring wil tokkelen, dan kan dat.

een vergunning is niet nodig, je moest vroeger wel een machtiging hebben, maar ik weet niet of dat nu nog zo is
vraag google er naar, of bel KPN, die gaat over vergunningen.

tegenwoordig heeft iedereen een PC en/of een smartphone
daarmee is het bakkie eigenlijk overbodig geworden.

blijft altijd leuk, dus zoek op marktplaats en tokkelen maar.
veel plezier

groeten, Dré