Hoe kan ik mijn percentage batterij zien op de iPod touch 4g

Er hoort een percentage naast het batterijtje te staan rechts bovenin je scherm va je IPod.
Ik heb de 4e generatie (mocht dit uitmkn)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (10)

Download een app die je batterij status aangeeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je instellenn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de eerste versie dus zou t niet weten, heb je al bij instellingen gekeken?
Je kunt ook een app toevoegen waarin je de staat van je batterij kan zien ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download app Battery, de nieuwe IOS heeft het niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je gewoon gratis downloaden (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dit alleen Zien via een ap op je iPod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instellingen-algemeen-gebruik-accu percentage.... Zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dit mag niet zo zij maar je kunt terug gaan of via AppStore battery zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de iPhone gewoon instellingen>algemeen>gebruik>batterijpercentage. Ideaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een klein groen balkje rechtsboven te zien die een beeld geeft over de hoeveelheid stroom die je nog hebt. Dit word wat duidelijker als je 'm bovenop locked en daarna weer op de ronde 'home' toets drukt. Dan komt er een grote batterij tevoorschijn met dezelfde status. Verder zijn een hoop gratis apps te downloaden die het percentage netjes weergeven.