Shift + Enter aan het einde van een zin.

Toegevoegd na 55 seconden:
Zo krijg je dus de regel vlak onder de vorige. Eerst even de enters weghalen dus, en daarna Shift + Enter indrukken op de gewenste plek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je shift en enter gelijk indrukt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het handig eerst eventuele andere antwoorden te lezen.
Als je de tekst selecteert, dan kan je vervolgens naar opmaak - paragraaf - ruimte voor en na paragraaf op 0 zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder home:alinea (paragraph), regelafstand (line spacing) en dan kiezen voor: weghalen afstand na paragraaf (remove space after paragraph) helemaal onderaan de keuzemogelijkheden.

Regelafstand is te vinden meteen boven het woord alinea (paragraph) in het midden, onderste regel. Naast de 4 mogelijkheden je regel te centreren of recths of links uit te lijnen.