Er zijn speciale machine-reinigers te koop, bijv. van Dreft of Calgonit. Deze doe je in de lege vaatwasser en laat je een wasbeurt meedraaien. Alles weer schoon.
Scheelt echt enorm in het onderhoud van je machine en je vaat is daarna weer stukken schoner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is een prima oplossing voor schoonmaken van de vaatwasser.
Gewoon een beetje soda in lege afwasmachine, hoge temperatuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is net zo goed als een speciale machine reiniger alleen een stuk goedkopere oplossing.