Heeft Samsung een slechte kwaliteit of ligt het gewoon aan mijzelf?

Ik heb tot nu toe al 4 samsung's gsm's gekocht maar die gaan al snel kapot of er zijn al snel problemen met het scherm of wat dan ook. heeft Samsung een slechte kwaliteit of ligt het gewoon aan mijzelf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hangt van gsm tot gsm , Samsung is geen slechte merk voor gsm's maar ook niet de beste..
Ik heb ook Samung gsm's gehad en had daar geen enkele problemen mee , maar mijn vriend wel, dus het hangt er ook vanaf welke type het is..
Het zal u schuld niet zijn hoor , Misschien had je gewoon type van gsm gekozen?
Nokia is zeker aan te raden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Nou ik zou zeggen het ligt aan samsung bij mijn weten is samsung niet zo heel goed. We hebben er ook 1 gehad en daarna nooit meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung is zeker geen erg goed robuust merk
ik heb er ook al een paar versleten helaas
had je een u600 toevallig ?
capthavoc
13 jaar geleden
Dat valt wel mee vind ik.
Ik ervaar Samsung als wel goede kwaliteit.
Zelf heb ik de Samsung Omnia, welk ik al heel vaak heb laten vallen, en al 2 jaar heb. Maar er mankeert nog helemaal niets aan. En heb al meerdere samsungs gehad, welke nog steeds in tact zijn (gebruik ze alleen niet meer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal van de types afhangen want ik heb zelf 2 samsung gsm's gehad. En daar heb ik jaren plezier van gehad, dat terwijl ik totaal niet voorzichtig bent met m'n telefoons. Heb ze altijd los in mijn broekzak, waar ze blot staan aan veel zand en zaagsel.
Ik nu een LG en die vind ik duidelijk van veel mindere kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik denk dat het in mijn geval ook daar aan ligt. Nokia heb ik voor mijn samsungs gehad, gaf ook nooit problemen. maar nou moet ik zeggen dat die telefoons niet meer te vergelijken zijn met de telefoons die ik daarna heb gehad.
Ik heb altijd Samsung gehad en nooit problemen mee gehad. Moet wel zeggen dat de touchscreen van Samsung niet altijd even goed werkt, heb nu een nokia en die reageert sneller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung is echt het enige overgebleven waardeloze merk. In de meeste electronicazaken zullen ze je altijd een ander merk aanbevelen, zeker als het betreft een dig decoder.

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor een ieder die dit leest, sta je op het punt om een (HD) decoder te kopen, geen Samsung, gebruikersonvriendelijk,je kan er letterlijk een ei op bakken zo warm word hij, of het. De beste keuze is een Humax.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb pas mijn derde telefoon aangeschaft en heb expres weer voor een samsung gekozen omdat het mij ontzettend goed bevalt, nog nooit geen problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung is over het algemeen wel goeie kwaliteit, alleen veel fabrieks foutjes!
Vaak licht het ook aan het model ik had eerst een samsung qwerty en echt ontzettend veel problemen mee ging telkens aan en uit auttomatisch en belde ineens iemand! Daarna een nieuwe gekregen en had het weer....
Die ingeleverd en een samsung omnio gehaalt die beviel me wel en toen wou ik tog echt een blackberry!

Ik vind zelf nog steeds sony ericson en nokia het beste
Maar over het algemeen is samsung dus van redelijke kwaliteit, maar ja niet voor niets goedkoop vergeleken anderen merken moet verschil in zitte als de prijs lager is he!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook al eens een ander merk geprobeerd? Heb je daar ook problemen mee?
Probeer eens zo'n simpele Nokia telefoon, die zijn vaak heel sterk.

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik heb zelf al een tijdje een 2dehands Samsung telefoon, en behalve wat krasjes op de achterkant ziet hij er nog goed uit en werkt ook nog steeds perfect.
Ik ben er zelf wel tevreden over.
Kimath
13 jaar geleden
ja het licht er aan in heb een B2100 en dat bevalt me prima, niet stuk te krijgen. ik sleep hem overal mee naar toe.. zit in een broekzak vol met zand. stooten klappen. alemaal geen probleem. en als i vies is ga ik hem ff afwassen onder de kraan.
maarja daar is deze ook voor gemaakt:)
dus ik denk zelf dat je een beetje pecht hebt of gewoon de wat minder robuste uitvoeringen hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik het hetzelfde probleem gehad als Psycho met mijn Samsungs: ze vallen steeds uit, en gaan dan automatisch weer aan. Momenteel heb ik een samsung star, en deze heeft dat vooral als de batterij niet volledig is opgeladen. Hij haalt dan ook niet meer goed afbeeldingen op van internet wanneer ik websites bezoek.

Erg snel zijn ze ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het gebied van telefoons is Samsung mogelijk wat ingesteld op de oosterse markt, mensen raken in veel oosterse landen om de haverklap hun telefoon kwijt (dit heb ik veelvuldig van henzelf gehoord).
Mogelijk dat ze daarom minder degelijk gebouwd zijn.
verder is Samsung een heel goed en vooral innovatief merk die nogal voorloopt in nieuwe techniek.
Je kunt dus zeker niet stellen dat Samsung een slecht merk is (eerder het tegendeel) maar de telefoons zijn niet erg robuust.Dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Samsung inderdaad flut, er mankeert zo snel al iets aan! Daarom neem ik nu alleen nog maar nokia want nokia is gewoon altijd betrouwbaar en dan heb je zekerheid dat je mobiel een heel aantal jaren zal meegaan en goed tegen een stootje kan. Ze zijn miss niet de mooiste maar wel de beste ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een Samsung M110 en die kan mee onder de douche. Haast onverwoestbaar. Hangt dus van het type af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu mijn derde Samsung, een Corby, en het apparaat bevalt goed. Minpunten in de kwaliteit heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ik heb hem wel altijd in een leren beschermhoesje om schades van buitenaf aan het scherm te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de Samsung G600, hij is perfect, ik heb duizenden keren laten vallen werkt nog steeds! Het ligt denk ik aan jou.