Ik heb een Mp4 Touch van Qware. Zie uitleg.

Ik heb dus een mp4 touch maar ik krijg er geen film op ik heb al veel converters enz. geprobeerd want ik had al een film gedownload. Maar het lukt niet dan staat er : FORMATE FOUT. Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Hier is de link voor een plaatje :
http://bigthumbs.marktplaats.com/kopen/thumbnail/9/6d/940639961.jpg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet de converter gebruiken die op het cd'tje staat, waarschijnlijk is het aantal frames per seconde afwijkend. De mijne bijv. moet 22fps hebben, raar maar waar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar op mijn cd'tje staat alleen een plaatje?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er moet zoiets als converter.exe op staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik moet hem dan nog wel ffe szoeken xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het gevonden :)