Amadea
13 jaar geleden
Een nieuwe versie van de iPad verschijnt mogelijk in het tweede kwartaal van 2011.

Volgens de analisten wordt de nieuwe iPad dunner en lichter. Daarnaast zal de tabletcomputer een ingebouwde camera en een USB-ingang krijgen.

De leverancier zal waarschijnlijk Hon Hai Precision Industry zijn, een van 's werelds grootste elektronicafabrikanten.

Heb ik je zo genoeg geholpen?