Hoe krijg ik boeken gedownload op mijn i-pad als ik ze al gekocht heb bij bol.com. Ik wil geen Engelse boeken lezen, het aanbod bij AppStore miniem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Download de app Stanza in de appstore, deze is gratis, en je kunt elk ebook bestand simpel importeren op je iPad via iTunes.

Toegevoegd na 6 minuten:
- Open iTunes en sluit je iPad aan.
- Klik op je iPad in de lijst links.
- Ga naar het tabblad apps.
- Onderaan de lijst staat de Stanza app.
- Er staat een knop 'importeren' hiermee kun je het ebook bestand selecteren op je harde schijf.
- Klik op synchroniseren en alles word overgezet.
Kimath
13 jaar geleden
Ik gebruik de app Ibooks, werkt prima, is gratis in de app-store.

Als je Ibooks hebt, dan verschijnt er in Itunes een rubriek 'boeken', linksboven, waar je ook muziek, apps en dergelijke hebt staan.

Kies in je documenten de epub (een boek is meestal een epub) en sleep die naar Itunes, linksboven, dat blokje waar muziek en boeken staat enzo.

Synchroniseer daarna je I-pad en dan zie je de boeken vanzelf.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen I-pad heb, maar een I-pod Touch, maar ik neem aan dat het hetzelfde gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter download je Ibooks.