Zijn er afstandsbedieningen waar je op kunt fluiten als je ze kwijt bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Amadea
13 jaar geleden
Een fluit die je kwijt bent kan je niet bespelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me ook moeilijk hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk lui gedrag, een afstandbediening hoort op tafel punt, of op de rand van je bank. Nergens anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dat geval zou ik op een fluitje fluiten, of op mijn vingers, maar niet op mijn AB.

Antwoorden (13)

Nee, maar je kunt wel naar ze fluiten als je ze kwijt bent.
escape
13 jaar geleden
Nee,die zijn er volgens mij nog niet.
Maar voor alles geld,als je iets gebruikt leg het dan terug op dezelfde plaats.
Dat werkt o zo gemakkelijk als je het weer nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan alleen,als je ze op afstand kunt bedienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens een bericht op een meisjesforum d.d. vrijdag 14 januari 2011 zou er een terugfluitende universele afstandsbediening bij de Action te koop zijn. Maar op de website van Action kan ik die niet vinden, dus ik weet niet of het klopt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Anders bestaat er de volgende oplossing: een ontvangertje wat je op de afstandsbediening plakt wat op een fluitje kan reageren.
Maar dat fluitje is kleiner dan de afstandsbediening; wat te doen als je dát kwijt bent?
Amadea
13 jaar geleden
Fluit eens ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo'n sleutelhanger kopen die terugpiept als je hem fluit, en dan die aan de A.B. vastmaken

Toegevoegd na 6 minuten:
dat meisjesforum had gelijk
zie foto
gewoon bij de action voor 2,49
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terugfluitend... Dan moet je geen vogels in huis hebben, of zelf veel fluiten ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ mooi!
Nee, alles wat je kwijt bent daar kan je niet meer op fluiten. Zelfs een blokfluit niet. Zo kan je ook geen viool spelen op een viool die je kwijt bent. Dit even als voorbeeldje begrijp je wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar er bestaan wel dergelijke sleutelhangers en andere kleine gadgets die dit doen. Plak er een aan je afstandsbediening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja alsof het een hond is dat als je fluit hij naar je toe komt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles wat je kwijt bent,daar kun je naar fluiten.
13 jaar geleden
Je vraag klopt niet helemaal maar ze zijn wel te koop bij de action heel goedkoop :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een oude mobiel aan je afstandbediening plakken.
Dan bel je het nummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die zijn er nog niet, wel sleutelhangers voor als je die kwijt bent. misschien kun je hem aan je afstandsbediening vast maken, maar pas op, deze leuke dingetjes reageren ook op omgevingsgeluiden!