Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Ing bank is gehackt wat moet ik doen.

Ik ben bang dat mijn geld op raakt door de hacker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Neem contact op met ING, verander je wachtwoord en zonder TAN codes kan de hacker nog weinig doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bank opbellen en je rekening laten blokkeren.
Maar hoe kan die nou gehackt zijn? Heb je je pincode aan iemand afgegeven of je lijstje met inlogcodes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat jouw account bij de ING gehackt is?
Hoe weet je dat dan of bemerkte je zoiets bij het telebankieren? Dan vliegensvlug de bank bellen en je rekening laten blokkeren, als je iets anders bedoelt, dan hoor ik het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via cameratoezicht kan men nakijken of de (mede) rekeninghouder of gemachtigde een geldopname doet danwel informeert naar het saldo.

Heeft men een bewijs of vermoeden van oneigenlijk
gebruik van uw rekening dmv hacken, diefstal of inzage
papieren TAN codes en pinpas, dan dient men onmiddellijk de bank in te lichten, de rekening te blokkeren alsmede de pasjes, en aangifte te doen bij de politie met vermelding van het ontvreemde bedrag en bankbescheiden.

Overigens is het beter om de TAN codes per sms te ontvangen.
Vraag een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem contact op met ing en geef door dat je je rekening wilt blokkeren ..werkt het beste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt er eerder op dat zijn pinpas"geskimmed"is.Daar er nooit iemand zomaar je "Mijn ING" account kan kraken.Maar het blijft altijd oppassen daar er veel nagemaakte sites van banken zijn.Ik neem aan dat je geen TAN codes gegeven hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding