hoe kan ik een film op me mobiel zetten?

ik heb een samsung wave gt-s5250 en ik kan er app enzo op doen maar mijn vraag is dus of ik hier ook films op lan kijken en hoe dat moet? want ik heb bij de gebruiks aanwijzing gezocht maar daar er niks over in. en Kan je op je dsi een film doen? nou ik hoop dat ik niet te veel vraag ! willen jullie pleas snel reageren !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op een Samsung ku je dit doen met pc suite voor Samsung kijk op website van Samsung telefoon.
Om het goede formaat te hebben wat afgespeeld kan worden is vaak nog moeilijker.
Er zijn fora's waar ze hier veel tips en antwoorden op hebben.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aansluiten op je computer, videos slepen & klaar.