Kun je met een HD duo lnb beeld krijgen op een niet HD ontvanger?

Ik heb een Duo lnb HD maar mijn ontvanger is niet HD.Kun je dan toch gewoon beeld krijgen.
Ik weet dat ik geen HD beeld krijg maar kan ik gewoon beeld krijgen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt gewoon de SD zenders zien maar de HD zenders worden niet gedecodeerd door een SD dus je zult geen HD beeld in lagere resolutie kunnen zien! Tip er zijn HD ontvangers voor nog geen 150€ Alleen ABO voor HD kost je elke maand geld, Dit is weer afhankelijk van ABO . Zelf vind ik HD op een HD-ready tv al een hele wereld van verschil! En goed naar te kijken.

Bronnen:
Ik ben de man

Je zal in een HD ontvanger moeten investeren vrees ik.. 'Voor de ontvangst is een HD DVB-C (kabel) of een HD DVB-S-(satelliet)decoder nodig. Met behulp van de decoder kan het HD-signaal door een HD-ready-tv, indien nodig worden omgezet in 720p 50, en in HD-kwaliteit worden weergegeven. Ook op een gewone tv kan met behulp van de HD-decoder het HD-signaal zichtbaar worden gemaakt, zij het niet in HD-kwaliteit.'

ja dat kan! Een hd lnb wil alleen zeggen dat je er ook 23.5graden sateliet mee kunt ontvangen, daar zitten de hd kanalen en regionale sd omroepen. Maar hij ontvangt ook gewoon de 19.2graden sateliet, dus je kunt er gewoon sd mee kijken.

Bronnen:
mijn man

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100