Ipod touch hoeveel gb

Ik ben verplan een ipod touch 4g te kopen maar zit erg te twijfelen hoeveel gb, de keuze is uit 8gb en 32gb. Ik wil zo'n overdreven gezegt 20 spellen erop en 150 liedjes. Wat kan ik het best dan doen???

Toegevoegd na 14 minuten:
16gb is er niet:( hoeveel de spelletjes zijn weet ik niet heb wel 1 spelletjes wie ik sowieso wil en miss weten jullie hoeveel die zijn dat zijn de spellen doodle jump.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

150 liedjes is niet zo veel ruimte, spelletjes ligt eraan hoe groot die zijn, sommige zijn 20mb, andere kunnen 500 mb zijn (als het een spel met 3d is).
Ik denk dat je met 8 gb wel genoeg hebt. Ik heb zelf circa 1000 nummers op mijn pc staan, en dat past precies op mijn iPod Touch van 8 gb, samen met een paar spelletjes en foto's.

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens fijne feestdagen gewenst, en veel plezier met je iPod Touch. Als je verder nog vragen er over hebt, mag je mij ook een PB sturen :)

Toegevoegd na 44 minuten:
Als antwoord op je uitbreiding: als je via iTunes op je pc naar de store gaat, kun je bovenin de balk klikken op app store. Hier kun je alvast de apps bekijken die je wilt downloaden/kopen. Van elke app kun je informatie lezen en zien hoe groot deze is (in mb).
Je kunt alvast op download klikken en ze op je pc laten zetten. Dan heb je ze voor als je je iPod gaat kopen :)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik heb 16gb, al een jaar bijna! ik zet er steeds nieuwe apps op, en hij is nog niet vol. trouwens, ik heb er ook wel een boel liedjes!! 16gb is meer dan je denkt.

Toegevoegd na 47 seconden:
o, ik lees net dat de keuze tussen 8 en 32 zit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat jij met 8Gb een heel end komt. De meeste spelletjes zijn apps en die nemen zeer weinig geheugen in heb ik gemerkt, ze werken ook vaak via hifi verbinding, ze staan dus niet echt volledig op je Ipod. 700 nummers is ongeveer 4Gb, 80 Apps 1Gb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Is WI-FI!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar op zich is het wel waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey, ik probeer me hier te redden met 1 hand ;-)
Ik heb een iPod Touch 2G. Ik heb 8 gigabyte genomen, en ik heb zeker wel 10 games die best zwaar zijn. Ik heb ongeveer 72 liederen en ik heb in iTunes gezien dat ik nog zo'n 4GB over heb. Dus als ik jou was, zou ik een 8GB voor het geld kopen. Het maakt namelijk niet uit tussen welke generatie het is, het verschilt niet tussen G1, G2, G3 of G4. Ik geef het advies een 8GB te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een Ipod 3G 64 Gb.
En die is al bijna vol.
Nou heb ik er veel video's op, en video's nemen veel ruimte in.

Je kan heel ver komen met 8 gb, maar je moet wel beseffen dat je geen geheugen bij kan zetten.
Als je voor 8 Gb kiest, dan blijft het altijd 8 Gb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad is het beste advies is een 64GB, want voor je het weet zit hij vol!