Als je hem heel lang niet gebruikt dan zou dat kunnen maar het moet niet zo zijn dat hij na een week niet gebruikt te zijn en met een volle accu weggelegd leeg is als je hem weer wilt gebruiken.

Toegevoegd na 9 minuten:
waarschijnlijk zit er een NiMH accu in en die hebben als nadeel dat ze zich snel ontladen.
Wel moet je zorgen dat je alle kabels uit je tomtom verwijderd als je hem opbergt,dus de oplaadkabel niet erin laten zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu al mijn 3e tomtom en qua accu was de eerste de beste. Als ik mijn huidige een week niet gebruik is de accu zo goed als leeg.
Zal dus wel normaal zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf heb een tomtom go700 maar ik kan hem makkelijk 3 maanden niet gebruiken en dan nog is de accu niet leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
go 700 is zo'n dikke, dat was mijn 1e, die is inderdaad heel goed met de accu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is idd zo n dikke
maar wel een fijne vind.
Ja, dit is normaal. Alle nieuwere tomtoms hebben dat, waarschijnlijk gaat hij niet helemaal uit maar in een soort standby.
Nieuwere tomtoms worden geleverd zonder thuislader, dus die kun je alleen in de auto opladen. Opladen gaat echter ook aan een PC met een USB kabel of je koopt zo'n lader waar een USB aansluiting op zit (5 volt) of wellicht heb je zo'n lader al voor een headset o.i.d.
Als het stekkertje van de lader hetzelfde is als de tomtom (usb) aansluiting dan is het altijd 5 volt en dus geen probleem.