hoe zet je spelletjes die geld kosten op je ipod touch?

Mijn broer heeft sinds een paar maanden een iPod Touch. We zijn er heel blij mee, alleen weten we niet precies hoe we er betalende spelletjes op zetten. Uiteraard hebben we al gratis spellen met de App Store gedownload. Maar veel leuke games kosten toch geld. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet een creditcard aan je account toevoegen, dan kun je hiermee spellen kopen.
Heb je dit niet, dan kun je ook een iTunes Card halen: http://store.apple.com/nl/browse/home/giftcards/itunes_cards
Dit is een prepaid kaart met een krascode er op, dan kun je een bepaald bedrag kopen, en dit op je account zetten.
Winkels als Dixons, Media Markt en Free Record Shop hebben deze wel, moet je even informeren.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet tegoed hebben om spelletjes te kopen, dit kan via je creditcard. maar ik denk dat jullie die niet hebben, dan is er een andere simpele oplossing.

via apple.com kun je giftcards kopen, daar staat tegoed op wat je kan gebruiken om betaalde spelletjes te kopen.

maar nog simpeler is deze kaart gewoon kopen bij een muziek winkel zoals freerecordshop, het heet een Itunescard volgens mij.

veel plezier met jullie ipod touch

Morris

Toegevoegd na 53 minuten:
Om een iTunes-prepaidkaart te gebruiken, gaat u als volgt te werk:

* Download iTunes voor Mac of pc gratis van www.apple.com/nl/itunes/download.
Open iTunes en klik op 'iTunes Store'.
Klik onder de Quick Links op 'Inwisselen'.
Voer zodra dit gevraagd wordt de code in die op de iTunes Card staat vermeld.
Kies iets uit om te downloaden. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij media markt een tegoed kaart kopen en daar kun je meestal bij zo,n "apple mannetje" vragen hoe je het moet doen.zo hebben wij het tenminste gedaan.of even naar de site van apple