Moet een gebruikte wasmachine recht op vervoerd worden?

Heb wel eens gehoord dat dat moet ivm de trommel...
En ja hij moet het erna nog doen!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.6K

Het beste antwoord

hallo Sunnyglasses,

voor transport moet de trommel worden vastgezet
vermoedelijk zijn de beugels hiervoor niet meer aanwezig
dus het beste rechtop vervoeren zonder al te veel hobbels.
slangen en andere verbindingen kunnen kapotgaan bij te veel bewegingen.
bij een tweedehands machine zijn de slangen vermoedelijk ook niet meer zo soepel als bij een nieuwe
suc6 groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste is gewoon rechtop vervoeren.
Maar ik heb al verschillende wasmachines liggend vervoerd zien worden.
Als je hem liggend vervoerd dan kan hij uit de schokbrekers schieten.
Als je pech hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is aan te bevelen om een wasmachine recht op te vervoeren, het beste is om dan ook nog de trommel vast te zetten!
Als je een wasmachine op zijn kant vervoerd is de kans op onherstelbare schade binnenin erg groot!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet. Bij de levering zitten vaak beugels die het binnenwerk vast zetten. Die kun je het beste erin doen. Oud tapwater eruit laten lopen en dan hoeft het niet rechtop