weet iemand een goeie site ,winkel , product voor zelf electronica te doen

ik volg elektrotechnieken en mijn leerkracht had zoiets van play electronics dacht ik. en dat is dan met een boekje dat je zelf iets kan maken en samenstellen. geen auto op afstandsbediening ofzo
maar echt een bel die je kan laten bellen door op een knop te drukken in miniatuur en zo van die dinge.
ik zou dit ook graag willen weet iemand zoiets ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk anders eens op www.circuitsonline.net daar hebbe ze ook wel veel info:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok tnx :D

Het beste antwoord

tadaaaa hier is dan mijn beloofde antwoord.
ik weet haast zeker dat je dit bedoeld.
zie onderstaande link.
laat je ff weten of dit nu is wat je bedoelde?
gr sjaan

http://www.vellemanprojects.eu/downloads/files/spotlights/digimagazines/catkit09nl/default.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Conrad heeft veel elektronica in zijn/haar pakket.
www.conrad.nl
Vraag de catalogus aan en blader deze eens door.
Op de site zoeken kan ook, maar het boek is sneller.........
jc54
13 jaar geleden
Jou leraar bedoelde display denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je leraar Display electronics bedoelt. Dat is een goeie elektronica winkel die je in bijna elke grotere plaats wel hebt.
Het enige blad dat ik weet met dingen die je zelf kan maken is de Elektuur.
Daar staan schema's in, met uitleg, om bijvoorbeeld een elektronisch kattenluikje te maken, of een kerstboom met Led verlichting. Is wel vrij pittig.