Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Microfoon in een gitaar versterker vast?!

Ik heb een skytec microfoon gekregen, en ik had nog een gitaar versterker thuis staan. ( GLX MG-10 GUITAR AMPLIFIER ) Ik heb de microfoon aan gesloten en alles ging goed.. maar nu zit het draadje van de microfoon vast in de versterker... nouja het draadje niet maar het puntje weet je wel wat ook een een koptelefoon zit. die zit er dus in vast. Kan ik hem er nog uithalen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
951

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je bedoeld dat het plugje (3,5mm mini jack? of een gewone jackplug) vastzit.
Je kan het zeker lostrekken, maar houd het wel bij de kunststof huls vast en niet aan de draad gaan trekken.
Anders kan de draad breken. Aan het eind van de plug zit een dunner stukje en in je versterker zit een veertje om de plug vast te houden en om goed contact te maken.
Over het algemeen zou je de plug er gewoon uit moeten kunnen trekken (net zoals bij een koptelefoon), maar als het veertje wat strak zit, dan gaat het wat zwaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de hele stekker nog heel of zit alleen het puntje van de stekker er nog in?
Beste is versterker los schroeven en mogelijk dat ke er dan bij kan om puntje los te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding