De letters n en de h doen het niet op de toetsenbord van mijn moeder, wat kan zij eraan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een nieuw toetsenbord kopen. Als het in een laptop zit dan moet hij naar een monteur.

Het toetsenbord eens goed schoonmaken, misschien zit er vet of vuil tussen.

Bronnen:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rub...

Je kunt de toetsen er af halen: los wippen met een nagelvijl bijvoorbeeld. En dan kijken of er vuil onder zit. Overigens mag je ook best je hele toetsenbord onder de kraan houden. Wel eerst loskoppelen natuurlijk en na het wassen goed laten drogen.

Als een schoonmaakbeurt-je niet helpt is een nieuw toetsenbord kopen het handigste als het gaat om een gewone pc laptop wordt echt lastiger probeer als het om een laptop gaat er even een ander toetsenbord aan te hangen om te kijken of het dan wel werkt is dat wel het geval dan denk ik dat je toch op zoek moet gaan naar vervanging van het toetsenbord of toch naar de reperateur ermee

hallo Nienke, toetsenborden kosten momenteel niet veel, dus ook voor een laptop koop je al een USB toetsenbord voor E 7,- zoals voorgangers al schreven, schoonmaken is een goed idee. maar onder water houden, ook als hij is losgekoppelt, zou ik toch niet doen. toetsenborden zijn membraan schakelaars, je kan ze gerust openmaken, en eens rustig van binnen inspecteren. als de E het nog doet, dan zal de rest ook wel in orde zijn de E is de meest gebruikte toets, dus zou die het eerst versleten moeten zijn. suc6 groeten, Dré

er zit een virtueel toetsenbord op de computer waarvan elke letter het doet, niet de snelste manier om te typen, maar hij werk 100% Bureau- accessoires> toegankelijkheid > schermtoetsenbord

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100