16GB is goed voor:

4000 liedjes of:
2880 minuten video of:
1.500.000 tot 900.000.000 tekstdocumenten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Behoorlijk! Maar 32GB geeft meer ruimte...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16gb lijkt mij het best.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je er muziek op wilt enzo
en voor notities en om apps op te slaan enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan terwijl je een spelletje speelt, of internet ofzo gewoon oordopjes indoen.
Net als bij een laptop. En het ligt aan wat voor radio je hebt, het geluid van de iPad is echt niet heel slecht
Best wel veel eigenlijk, maar het is wel de iPad met het minste geheugen.

Toegevoegd na 1 minuut:
64 GB is het hoogste wat een iPad je kan bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt veel maar dat is het niet echt. Een deel wordt al gebruikt voor de standaard geinstalleerde software. Als je een dvd erop zet dan heb je al min 4,2 - 4,7 Gb nodig. Als je er een stelletje MP3 op zet dan is dat ong 5 Mb per liedje. Tekstdocumenten zonder bijlage zijn niet zo groot. Niet meer dan een paar Kb.

Al met al lijkt 16 Gb dus veel meer dan het werkelijk is.

Toegevoegd na 34 seconden:
Ps. een beetje book neemt ook al gauw 150 Mb in.