Hoe zorg ik dat het geluid van Spotify harder wordt?

Hoe zorg ik dat het geluid harder wordt?
Ik heb de vraag als eens eerder gesteld maar ik kan hem nu niet meer terugvinden
en ik weet het niet meer.

een jaar geleden
in: Audio
2.3K
Amadea
een jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/vraag/702102/geluid-laptop-erg-zacht-muziek/
Pieterke
een jaar geleden
@KeesWim: Bedankt voor uw reactie. Dat is mij bekend maar ik kwam de vraag niet meer tegen. Misschien ver het hoofd gezien. (Dat gebeurt mij wel vaker).
Pieterke
een jaar geleden
Dank Amadea.

Het beste antwoord

Gezien je vorige vraag gaat dit over een laptop met Windows.

Zorg dat Spotify geopend is.
Rechtsonderin staat een speakericoontje.
Rechtermuisklik op dat speakericoontje
Klik op: "Volumemixer openen"

Verhoog het volume van Spotify en van de algehele output.
Verlaag andere volumes als nodig.

Binnen Spotify zorg je dat het volume helemaal naar rechts staat.
Toegevoegd op 04 oktober 2022 16:42: bron
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt voor uw reactie.

Andere antwoorden (1)

Vind je het luistervolume nog steeds te zacht dan kun je dat met een simpele instelling van Spotify aanpassen. Duik de instellingen in en zoek naar ‘Volume normaliseren’. Daar zet je het vinkje aan en daaronder pas je het ‘Volume’ aan. Keuze heb je daarbij uit hard, normaal en zacht.
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Dank je wel. Dat ga ik proberen.