ik wil op de kinderkamers 3 peertjes hangen aan één lichtpunt in het plafond. Aan die peertjes bevestig ik later rijstpapieren bollen.

ik heb geprobeerd met kroonsteentjes iets te fabriceren, maar behalve een gesprongen stop leverde dat niets op. wie kan mij in nitwit-taal uitleggen hoe ik zoiets het beste kan aanpakken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je heb 3x2draden= 6 draden. Maar in jou geval mogen 2 kroonstenen in de doos. Want zijn lichtpunten. Je heb nodig een rij kroonstenen met 6 ingangen. De bruine draad stop je met 3 draden in één kroonsteen of lasdop. De volgende 3x blauwe draad stop je in de kroonsteen of lasdop met zijn allen, in één kroonsteen of lasdop. Werk volgorde: stop 3 bruine draden in drie verschillende kroonsteen en stop 3 blauwe draden in drie verschillende kroonsteen. Verleng een stuk bruine en blauwe draad om straks in een lasdop of kroonsteen in te steken. Nu heb je aan de voorwaarde van 2 kroonsten in de doos voldaan. Als er een geelgroene draad er is kun je het verwaarlozen. Dat is aarde en er staat geen stroom op. Het is 0 volt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100