De batterij van mijn iPod touch gaat heel snel leeg, weet iemand wat hieraan kan doen?

Heb hem maandag nachtde hele nacht opgeladen en heeft nu nog maar 20%, ik zit best wel vaak op Internet maar toen ik hem net had, deed hij echt een week ofzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (9)

beter is het om je telefoon helemaal leeg te laten gaan dus niet halverwege aan de lader leggen daar gaat je batterij eerder van kapot...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip!
Kimath
13 jaar geleden
Een iPod Touch is geen telefoon, maar goede tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ipod is geen mobiel maar in wezen heb je gelijk wat je zegt want zo werkt het wel.
http://www.apple.com/nl/batteries/ipods.html Hier zijn allemaal tips hoe je de batterij iets langer mee kunt laten gaan. Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De batterij kan kapot zijn. Als hij binnen de garantietermijn valt, terug naar de verkoper en een nieuwe vragen.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is het ook zo en toen ik de link las die ik gegeven heb in een antwoord, en daarvan sommige dingen toepaste, werd het al stukken beter! :) Als dat echt niet werkt, is langs gaan misschien wel goed, ja!
je moet opletten dat je je apps afsluit en je bluetooth
uit zet want dat vreet enorm veel van je batterij.
als je even in app store kijkt bij" gratis" dan kom je in het rijtje een app tegen die je batterij conditie laat zien en geeft je ook tips over je batterij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leg de batterij (alleen de batterij) ongeveer 24 uur in de vriezer, laat hem weer op temperatuur komen en laat hem weer op, je zal zien dat het langer duurt voordat hij leeg is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je kan doen is oplaadbare baterijener in stopen en dan als de andere baterijen opgeladen zijn die er in stopen en die andere in de oplader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gewoon nieuwe kopen, en het dan proberen. als dit niet lukt, zou je eens moeten proberen je batterij helemaal leeg te laten lopen en het dan opnieuw doen.

wat ook kan werken: je ipod touch laten vallen! (dit lukte in iedergeval bij mij.......)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de helderheid wat lager doen,
en internetten enzo vreet ook stroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een iPod Nano, en soms gaat hij bij mij ook heel snel leeg. Ik luister dan muziek, en speel er een spelletje op, of ik verander wat instellingen etc. Maar als ik alleen muziek luister, en de verlichting is uit, dan kan ik er soms wel 2 weken mee doen! (ik luister ongeveer een uur per dag) Ik weet niet of dat met een iPod Touch ook werkt, en of je er iets aan hebt, maar ik hoop het wel!