hoe werkt de gps speed app van de iphone?

Ik heb er niet veel verstand van.
dus zeg het .a.u.b. als het niet betrouwbaar is!

(als het niet duidelijk is. wil je het dan zeggen via de reactie?)

Toegevoegd na 13 minuten:
Bij mij staat de teller steeds op de 0
hoe komt dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je je gps niet aan staan. Daar zal vast een instelling voor zijn op je Iphone, even zoeken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe zet je de gps op je iphone dan aan?

Het beste antwoord

Aan de hand van jouw positie op de aarde (met je telefoon, erbij) weet die app hoe hard je ongeveer loopt, fiets of rijdt.

Je telefoon stuurt een gps-signaal de lucht in en wordt ontvangen door satellieten die weer een signaal terug sturen naar jouw telefoon.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je moet het niet gaan gebruiken om je aan de snelheid te houden.

Gebruik daar aub je eigen teller voor in de auto of scooter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Maar de gps zend niets uit. Ontvangt signalen van verschillende satellieten brekend aan de hand daar van de positie.