Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk ben ik gek op het merk Apple, heb zelf een mp4 Ipod Nano 4e Gen.

Ik raad je de Ipod shuffle aan voor 75 euro en je hebt 4 Gb geheugen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een jaar geleden een Lavod gekocht voor 50 Euro en ik ben er erg content mee. Deze versie had 2gig, maar ik denk dat je er nu een voor hetzelfde geld met 4 tot 8 gig kan kopen.

Mijn beroep is in de muziek, mocht je dat over je twijfel heen zetten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apple, shuffle ! ziet er gaaf uit ! en het kost je 75 euro..
helemaal van de tijd !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beneden de € 100,--: Sandisk Sansa Fuze 8GB.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij is het beeldscherm na een maand gebarsten - zonder dat er iets gebeurd is. niet echt stevig dus.
Ik heb een Philips GoGear. Betaalbaar, goed afleesbaar en bedienbaar en goede muziek. Helaas niet heel veel opslag (4 GB), maar wel voldoende voor een paar uur muziek. Uiteraard ook radio, en fimpjes en memorecorder (erg handig).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SanDisk Sansa, vanaf €27.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een tweedehands ipod touch, voor 100 euro is een 8GB versie makkelijk te vinden en misschien lukt zelfs een 16GB versie ook wel. Naast mp3 heb je dan wifi internet, mail, foto's en films bekijken en spelletjes spelen.
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
De laatste die ik heb aangeschaft is een Nu Dolphin.
Ik zwem nogal veel en met deze mp3-speler kun je zwemmen. Hij is compleet waterdicht.
Er zitten geen batterijen in, je moet hem opladen via de USB-poort van je computer.
Kosten 79 Euro. Naast de speler krijg je er meerdere hoofdtelefoons bij, een gewone en een waterdichte. Ook zit er een soortement van arm-band bij, waar de MP3 speler inpast en die je om je bovenarm kunt dichtklitten om mee te gaan hardlopen.

http://www.megagadgets.nl/en/products/dolphin-waterproof-mp3-p-943/?gclid=CMef9cXE2ZoCFUsI3wodtwyR2g

Daarnaast heb ik ook nog een Packerd Bell MP3-speler waar ik erg wijs mee ben. Deze heeft naast MP3 ook radio en opname mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Zen van creative. perfect geval ik heb hem zelf ook. goede geluidskwaliteit, en beeld van 16,7 miljoen kleuren. kan er ook films op kijken. ik adviseer die met 4 Gigabyte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de Zen Mosaic zwart gekocht!
Hij is heel goed en kan ook zonder oordopjes hardop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding