Wie heeft er ervaring met de X2 power buikspiertrainer?

Op internet zijn op verschillende sites de meningen verdeeld, ik zag het product langskomen bij tellsell. wie heeft er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb wel eens gehoord over een vergelijkbaar iets, het werkt enigszins, door de door stroompulsen aangezette buikspiersamentrekkingen worden deze inderdaad enigszins getraind. Echter schijnt het heel slecht te zijn het product de gebruiken op de manier waarop zij het verkopen, bijv. gewoon wanneer je op de bank zit of zoiets, hierdoor kunnen bepaalde delen van je buikspieren zwaar overbelast worden.

Waar je sowieso rekening moet houden is dat de beloftes die worden gedaan over het product, als 1 min staat gelijk aan 300 sit-ups en na 4 weken een sixpack grote onzin zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarbij is het ook zeer gevaarlijk als je hartpatient bent, de stroompulsen kun in de rest van je lichaam schade aanbrengen. als je echt een getraind lichaam wilt zul je toch echt er zelf iets voor moeten doen. ik zou dit product niet aanbevelen in ieder geval.