Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een DVD speler die AVI kan afspelen. Bestaan dat soort DVD spelers wel en welk merk/type kan dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De meeste dvd spelers spelen tegenwoordig ook divx af. Dit zijn avi bestanden. De goedkopere blokker dvd spelers voldoen vaak al (niet bedoeld als reclame).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus DivX = AVI? Weer wat geleerd! Thanks!

Andere antwoorden (4)

Ik neem aan AVI branden op een DVD en dan afspelen? Kun je misschien beter een 'converter' downloaden, die AVI omzet naar een DVD bestand. Zodoende heb je geen DVD speler nodig die AVI kan lezen.

Vroeger gebruikte ik daar altijd 'ConvertXtoDVD' voor. Nu sluit ik mijn MacBook gewoon aan op de TV. Dat gaat veel sneller ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook deze onderstaande vraag. Daar staat nog een convert programma op:
http://www.goeievraag.nl/vraag/avi-bestand-dvd-zetten-dvd.57343
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Offtopic: een mediaspeler kan dit en zijn in aanschaf niet duur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste Philips DVD spelers kunnen Avi en DivX afspelen.
Makkelijker is echter om een Mediaspeler te kopen, daarmee kun je alles op je TV afspelen, gewoon via een USB stick of een externe harde schijf of via een netwerk.
En dan heb je ook mooier beeld en geluid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit een Lenco gekocht die dat kan,je kan ook een dvd kopen met een usb ingang dan kan je het op een stickje zetten en afspelen

Toegevoegd na 3 minuten:
misschien heeft de vraagsteller een ouwe tv dan heb je niet zoveel aan een media player en ik raad Ac Ryan aan als media player
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding