wat zijn goede kleine boxen om een lcd tv van beter geluid te voorzien?

het gaat om een kleine lcd tv die niet zo'n geweldig geluid heeft. ik heb nu laptopboxen aangesloten. opzich iets beter maar ze zijn niet gepowerd dus ze gaan niet hard genoeg.

iemand een idee voor 2.0 kleine gepowerde boxen die niet al te groot zijn maar wel een goed geluid geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Logitech pc-speakers zoals de 323 , klein compact zien er goed uit en heeft een verstelbare bass.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor LCD tv's bestaan zogenaamde 'sound bars', een brede balk met een aantal luidsprekers die een veel beter geluid geven dan de standaard tv speakers.

Voor een goede en betaalbare 2.0 oplossing (dus zonder subwoofer) kun je de Bose companion 2 actievel luidsprekers nemen. Ben je voor 99 euro klaar. Zien er goed uit en zijn niet heel groot. Veel bas geven dit soort speakers nooit, dus wellicht is er een actief (dus met ingebouwde versterker) met subwoofer wat nog beter aan je wensen voldoet.
paulus811