ik heb een nieuwe samsung full hd tv met een usb 2.0 poort.kan ik direct films bekijken van de usb stick die ik in de poort steek ?

dus avi en mpeg bestanden

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou kennelijk wel, anders is die usb ingang nutteloos. Maar als het type van je tv doorgeeft dan kan het even opgezocht worden bij de site van samsung. mpeg denk ik niet trouwens. DivX en XVid zijn de meest gangbare formaten voor apparatuur. Dit zijn .avi bestanden.

Ja. Althans bij mij wel.

nee, ik heb thuis een led tv, en je kunt wel muziek en foto's luisteren en bekijken, maar geen films kijken alstublieft duimpje omhoog aanklikken

Bronnen:
eigen tv

Ja dat kan.. stop er maar eens een USB in en als het goed is kan je dan door de inhoud van de usb stick kijken. Toegevoegd na 1 minuut: wat je tv af kan spelen is per tv verschillend, maar dit zou wel aangegeven zijn in het bijbehorende boekje! of even je tv googlen naar de specificaties..

Bij veel tv's kun je wel films vanaf de USB spelen. Mijn tv speelt bijna alle formaten via usb. .mov .mpg. .avi en waarschijnlijk nog andere.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100