Kan iemand uitleggen waarom bepaalde commerciële zenders via de kabel soms niet kunnen worden ontvangen

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb alle zenders dus wel maar krijg ze soms niet.
Geen ontvangst furquentie fout

13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Op de kabel ontvang je van de kabelmaatschappij een bepaald pakket met zenders. Welke dat zijn wordt bepaald door de kabelmaatschappij, en is afhankelijjk van de hoeveelheid geld die ze hebben & de prijs van de zenders. Sommige commerciele zenders zijn duur, en dan kan de kabelmaatschappij besluiten deze niet op te nemen in hun pakket, omdat ze verwachten dat andere zenders beter gewaardeerd worden door hun klanten.

Het geld kan maar een keer uitgegeven worden, als het ware