Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

You tube kijken via mijn TV. Het gaat nog niet.?

Gebruikersnaam en wachtwoord vragen ze. Dat is geen probleem maar nu moet ik een computer hebben of een smartphone. Die dingen heb ik niet.
Kan ik iets op afstand doen of zo?
Em het moet via mijn wifi.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je YouTube op je TV wilt kijken, maar geen smartphone of computer hebt, kun je het misschien doen met de afstandsbediening van je TV zelf, als die een functie heeft voor apps.

Sommige smart TV’s hebben YouTube al geïnstalleerd, en dan kun je simpelweg inloggen met een account dat je misschien al op een andere manier hebt aangemaakt, zoals via een andere TV of een tablet.

Als je die mogelijkheden niet hebt, kun je ook kijken of je een andere manier kunt vinden om je TV verbinding te laten maken met de wifi, bijvoorbeeld met een streamingapparaat zoals een Chromecast of Fire Stick, die je eventueel op een andere manier kunt instellen.

Wie heeft tips over hoe je YouTube op je TV kunt krijgen zonder een smartphone of computer? Deel je ervaringen!
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing