hoe trek je een ethernetkabel uit?

Ik zat mijn nieuwe modem aan te sluiten maar toen heb ik die ethernetkabel perongeluk in het verkeerde gat geduwd want hij moest in het derde in plaats van het eerste en nu krijg ik hem er niet uitgetrokken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet hem indrukken aan de bovenzijde, om de vergrendeling los te maken. Er zit daar een "voelbare" knop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd maar hij zit nog steeds vast
Cryofiel
9 jaar geleden
Toch is dat echt de methode. Druk de uitstulping zo goed mogelijk in, en doe dat zo dicht mogelijk bij het modem waar de stekker nu in vast zit. Eerst indrukken, dan pas eruit proberen te trekken.
Thecis
9 jaar geleden
ik heb hetzelfde wel eens gehad. Toen had iemand de plug er zodanig ingeduwd (onbewust) dat ik een tangetje nodig had om de plug (na het indrukken van het lipje) er uit te wrikken. Hoort niet, kan wel gebeuren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst iets verder indrukken en dan vergrendeling (lipje) inknijpen om vervolgens stekker er uit te trekken wil ook wel eens helpen. (Vergrendeling kan vast zitten) Als lipje te ver al verbogen is kan een naald o.i.d. kunnen helpen.

Antwoorden (2)

je kan proberen om met een opengebogen paperclip het pennetje in de poort in te drukken. Op die manier is het mij ook wel eens gelukt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zit één bolle kant aan. Als je daar op drukt, moet hem normaal gesproken, zo eruit kunnen trekken.