Waarom heb ik in Zandvoort geen DVB-T signaal en in Haarlem wel?

Heb laatst een mini lcd schermpje gekocht om Nederland 1, 2 en 3 te kunnen zien. In Haarlem liet ik hem automatisch zoeken naar zenders, geen probleem. Maar in Zandvoort krijg ik geen DVB-T signaal en worden de zenders niet gevonden. Bestaat hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De KPN garandeert overal DVB-T ontvangst, maar niet overal met een sprietje. Op sommige plaatsen moet zelfs een buiten-antenne worden gebruikt. Als die niet aangesloten kan worden op je ontvangertje, dan zal ontvangst daar niet lukken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de uitleg Escape.
Is KPN trouwens dan de enige provider in Nederland die het DVB-T signaal uitzendt?
escape
13 jaar geleden
Ja, KPN heeft het monopolie gekregen van Den Haag daarop.