De tv wilt niet meer uit, iemand een idee hoe het komt?

Batterijen van het kastje is vervangen

een jaar geleden
1.6K
Castle
een jaar geleden
Wil hij niet meer uit via de afstandbediening? Kijk anders ook eens op je tv waar een knop moet zitten. Misschien zitten de batterijen er niet goed in of zitten er slechte bij.
kanjer67
een jaar geleden
Je kunt ook de stekker uit het stop contact trekken dan weet je zeker dat de tv uit is
LeonardN
een jaar geleden
Wat ik vaker mee heb gemaakt is dat de knop op de AB kapot is. Een vervangende AB kopen is dan de oplossing.
Pieterke
een jaar geleden
Bij mij werkte laatst ook de aan/uit knop van de afstandsbediening niet meer. Die voelde "lam" aan. Ik heb de afstandsbediening toen een tijdje onderste boven gelegd. Toen ik hem omdraaide deed hij het weer en nu 1,5 week later werkt hij nog steeds.
Dorienp
een jaar geleden
Nu werkt het wel maar dan springt de tv gewoon terug aan. Iemand een idee hoe dit kan?

Antwoorden (1)

Is het mogelijk dat je met die afstandsbediening ook andere apparaten kan bedienen? Dan zit er ergens bovenaan een knop "TV" en een knop "PVR" of "VCR".
Als je dan een keer per ongeluk op PVR of VCR hebt gedrukt, luistert de TV niet meer naar de afstandsbediening want dan praat hij een andere taal, tegen een ander apparaat. Als je dan op de knop TV drukt, zou hij het weer moeten doen.
Je kan ook testen of je Afstandsbediening misschien stuk is. Zet je camera op je telefoon aan en richt met de afstandsbedienin naar de camera. Kijk op je telefoon terwijl je een paar knoppen van de afstandsbediening indrukt. De camera vangt iets op van het IR licht en geeft een vaag lichtje weer op de transmitter van de afstandsbediening.
een jaar geleden
Dorienp
een jaar geleden
Dit hebben we niet op de tv. Maar nu gaat de tv even wel weer uit als ik op de uit knop duw, maar na een paar seconde gaat hij automatisch terug aan