Hoe moet ik 3 monitoren op een pc doen met (VGA)?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
gvrox
3 jaar geleden
Wat is precies de situatie ? De PC heeft maar 1 VGA aansluiting, of zijn er nog meer aansluitingen ? Welke aansluiting(en) zit op de monitoren ? En met welk doel wil je dit, om spellen te spelen, of om TV te kijken, of om te programmeren, of nog iets anders ?
SingingCoyote13
3 jaar geleden
kan je een foto van de achterkant van je pc maken met alle uitgangen en aansluitingen duidelijk zichtbaar op de foto aub en vraag opnieuw stellen, want er is verder geen enkele info bij deze vraag en (vga) is vrij onduidelijk - gaat het om een enkele uitgang ? - heb je verder nog andere uitgangen op je pc/videokaart ?

Antwoorden (1)

Er zijn stekkers speciaal voor de monitoren om ze dus alle 3 te kunnen laten werken.
Vraag voor de zekerheid even bij een computer winkel welke dit zijn.
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
En wat voor stekkers mogen dat dan zijn? (ik denk dat deze niet bestaan) En welke computerwinkel is open? Verder vraag ik me af waarom je vaak antwoordt op vragen over een onderwerp waar je weinig verstand van hebt en verder niet reageert op de feedback die je krijgt.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
ik heb volgens mij wel gehoord/gelezen van dit soort meerwegstekkers voor de hdmi standaard maar dan moet je een pc hebben die dit soort capriolen ondersteunt, voor vga nog nooit van gehoord.