Hallo, mijn LG tv heeft geen gele aansluiting voor de Wii. De Wii sterkers hebben dit wel. Hoe moet ik dit doen?

De wii heeft dus geel, wit en rood als aansluitingen, mijn tv heeft groen, blauw, wit en twee keer rood? Ik weet niet hoe ik het nu kan aansluiten. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K
LeonardN
3 jaar geleden
Kan je een foto maken van je TV en de foto hier uploaden. Of ergens anders en de link delen? Of kan je zeggen welke TV je precies hebt?
Soms is de groene aansluiting OOK de ingang voor geel. https://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/images/system/composite_inputs_window.png
LeonardN
3 jaar geleden
Foto van de achterkant van de TV zodat de ingangen zichtbaar zijn bedoel ik natuurlijk :D.

Antwoorden (1)

Je zou een adapter kunnen kopen. Dit tussenstukje plug je dan in in een van de HDMI aansluitingen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Nee je kan niet zomaar een adapter kunnen kopen. De Wii geeft een analoog signaal, HDMI is digitaal, daar moet je een actieve converter voor kopen. Maar je mist het hele punt hier in het geheel.