Wat is het verschil tussen een tv scherm en een monitor?

Hoi, Ik ben van plan om een gameconsole aan te schaffen. Ik heb dus een tv toestel nodig om de console aan te sluiten. Ik kijk echter nooit tv en daarom vroeg ik mij af of een monitor ook goed is om de console op aan te sluiten en te gamen. En om youtube te bekijken. Ik veronderstel dat men dat kan via de wifi aansluiting op de spelconsole? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is :-)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je kan ook een monitor gebruiken om te gamen, let wel op dat er een goede aansluiting op zit. Voor XBox bijvoorbeeld heb je HDMI nodig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw antwoord. HDMI heeft men voor beide spelconsoles nodig denk ik. Ik ben nog aan het uitzoeken welke ik ga nemen.

Het beste antwoord

Grootste verschillen zijn meestal

TV-tuner
Speakers
Afstandsbediening
Afregelmenu's
Video-ingangen
Resoluties

Voor jouw gebruik zijn de vaak ontbrekende speakers meestal het probleem. Kijk dus naar een monitor met speakers mocht je voor een monitor gaan. Neem een 1920x1080 monitor met speakers en een HDMI-ingang,