Hoe kan ik op tv streamen vanaf mijn telefoon?

Hallo. Ik heb een vraag. Ik heb het voor elkaar dat mijn S4 telefoon via screenmirroring gekoppeld is aan mijn LG42LA smarttv. Op het moment dat ik een film of livesportuitzending wil streamen verschijnt in beeld: 'Unfortunately we are not allowed to stream video via video out or via screen mirroring.' Is dit op een of andere manier te omzeilen? Of kan ik op een andere manier tv kijken vanaf mijn telefoon?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende manieren om op tv te streamen vanaf je telefoon. Je kunt een HDMI-kabel gebruiken om je telefoon aan je tv te koppelen, of je kunt een streamingdienst gebruiken zoals Chromecast of Airplay.
Bronnen:
een maand geleden