Samung UE48H6670 verbind niet met netflix en geeft de code: nw-4-8. Hoe los is dit op?

Ik heb zojuist een nieuwe smart tv gekocht. De internet verbinding doet het en behalve netflix alle apps ook. Zodra is netflix wil openen komt er in beeld te staan dat er geen verbinding kan worden gemaakt onder de foutmelding code: nw-4-8. Iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik dit oplossen?

9 jaar geleden
2.1K
dudemeister
9 jaar geleden
neem aan dat je al wel een NF account hebt

Antwoorden (1)

misschien het het een kwestie van een oude firmware updaten op je samsung ?
of zelf de app verwijderen en opnieuw installeren

misschien heb je iets aan de video ?
maar kijk ook even of je idd de firmware en of de app kan upgraden