waarom kan ik geen gtst terugkijken terwijl ik een nieuwe panasonic tv heb waar rtl xl op zit?

Ik heb net een nieuwe panasonic televisie gekocht, en ik wilde graag goede tijden slechte tijden terugkijken op rtl xl, alleen er staan van allerlei programma's behalve goede tijden slechte tijden. Weet iemand hoe dit kan, of dit kan worden opgelost? Want op de app rtl xl kan je wel gewoon goede tijden slechte terugkijken, dus dit verbaast me heel erg.

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Omdat RTL dat niet gratis weggeeft via betaal service kan het wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke jammer, toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Behalve als je weer naar hun gemist website toe gaat, dan is het opeens wel gratis. Best raar, ik heb er ook als eens een keer een vraag over gesteld. Inderdaad jammer.