Wat heb ik nodig om mijn bose installatie aan te sluiten aan mijn "verouderde" platte tv? Deze tv is ook aangesloten via KPN digitaalkastje.

Hiervoor zat er een versterker tussen, maar mogelijk dat er iets tussen te knopen is waar bv de Böseset en of harddisk aangesloten kan worden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je het geluid van de tv via de bose-set wilt horen, dan volstaat een kabeltje van uit de koptelefoon-aansluiting van je tv naar de aux-ingang van je bose-set. Als je een harddiskrecorder wilt om programma's op te nemen, dan moet die tussen de coax kabel voor de tv. Daar heb je als het goed is gedecodeerd signaal.

Een kabeltje uit je koptelefoonaansluiting? ja daar koop je een Bose setje voor. een 3,5mm jack naar 2x tulp is nou niet echt topkwaliteit geluid. Als er digitale aansluitingen mogelijk zijn zou ik dat ZEKER doen. Geef eerst eens typenummers (van de TV / decoder / bose set) en de afstand die overbrugt moet worden. Dan kan men hier eenvoudig bekijken welke aansluitingen deze apparaten hebben en wat de beste manier is om het aan te sluiten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100