Wat veroorzaakt tijdelijke stilstand van het beeld bij een tv?

Eerst regelmatig stilstand, nu bijna zwart beeld: links grijzig, rechts zwart.
Wat kan de oorzaak zijn?

9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een systeem als digitenne gebruikt kan het zijn dat de ontvangst slecht is en je tv eerst beelden moet bufferen om verder te kunnen met uitzenden
Rieneke1
9 jaar geleden
Bedankt, maar ik heb glasvezelkabel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor decoder gebruik je als je überhaupt een aparte gebruikt?
Rieneke1
9 jaar geleden
Ik ben helaas absoluut niet technisch onderlegd, en ik weet niets van/over een decoder...

Antwoorden (1)

als je een internet ontvangst hebt van bijvoorbeeld kpn dan kan het zijn dat het internet slecht is