Waar kan ik filmpjes kijken van de Backyardigans?

Ik wil de filmpjes in het Nederlands kijken op YouTube lukt niet waar kan het verder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Op Netflix staan 2 seizoenen van de Backyardigans. Je kan 1 maand gratis krijgen en daarna is het €7.99 per maand. Je kunt op de site kijken in de link onderaan, maar daar staat maar 1 aflevering op. Voor de rest kan je ze op Youtube kijken maar dan zijn ze wel in het engels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Netflix heeft het maandelijkse abonnementsgeld verhoogd naar €8,99 per maand voor nieuwe leden. Voor oude leden geld het oude tarief gedurende nog 2 jaren.