kan ik 2 digiboxen (van telenet) hebben voor dezelfde prijs zoniet hoeveel kost het?

hoi ik wil graag een tv hebben op mijn kamer met een digibox van telenet maar weet niet of je moet betalen voor een 2de (beneden staat de 1ste).
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
24K

Antwoorden (2)

Je kan een bijkomende digibox kopen (voor 99 euro dacht ik) en je moet geen extra abonnementsgeld daarvoor betalen daarvoor. Let wel op: je hebt op de plaats van je 2de digibox ook een internet-aansluiting nodig, anders werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je al digitale tv hebt van Telenet, dan kun je een extra Digibox of Digicorder of ‘TV met een kaartje’ makkelijk en snel online bestellen.

Maak je keuze uit:
HD Digibox kopen
Als je al een HD Digicorder hebt, kun je ook met je HD Digibox naar de opnames van je Digicorder kijken.
HD Digicorder kopen
HD Digicorder huren
TV met een kaartje kopen (check eerst even of je tv-toestel geschikt is!)
Als je al een HD Digicorder hebt, kun je met TV met een kaartje niet naar de opnames van je Digicorder kijken.

Goed om te weten
Bij je bestelling is de aankoop- of huurprijs duidelijk vermeld
De prijs wordt aangerekend via (bij aankoop) of vanaf (bij huur) je eerstvolgende maandelijkse aanrekening
Bij je bestelling kun je kiezen hoe je je toestel wilt verkrijgen Via een Telenet-winkelpunt (jij haalt af en installeert)
Via een Telenet-installateur (hij brengt mee en installeert)

Op je nieuwe HD Digicorder of HD Digibox geniet je automatisch van Yelo TV

Met meerdere Digiboxen of Digicorders kun je...*
zonder meerkost genieten van al je extra zenderpakketten op je 2de, 3de en 4de tv-toestel.
opnames van je HD Digicorder delen met andere HD Digiboxen of HD Digicorders op je 2de, 3de en 4de tv-toestel.
een film bestellen in de woonkamer en verder kijken in de slaapkamer**
je e-mails op elk tv-toestel lezen.
je budgetcontrole instellen op 1 Digibox of Digicorder. Je andere Digiboxen of Digicorders nemen dit automatisch over

* Je Digiboxen en/of Digicorders moeten daarvoor interactief aangesloten zijn op dezelfde modem.
** Een film in HD (High Definition) kun je alleen bestellen en verder bekijken met een HD Digibox of HD Digicorder.