Waarom springt mijn tv steeds op stand by?

Hij diet dat alleen in het begin, als hij eenmaal is opgewarmd (ofzo) dan blijft hij gewoon aan

Toegevoegd na 1 minuut:
'diet' moet 'doet' zijn natuurlijk...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Als je een hele moderne TV hebt, kan het ook een foutje in de firmware zijn. Daar komen soms nieuwere en betere versies van beschikbaar die je via een usb-stick op je TV kunt (laten) zetten. Toen onze nieuwe TV kuren had, hebben de TV-mannetjes er nieuwe firmware op gezet, en sindsdien geen problemen meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Defect contactje of schakelaar over het algemeen, als je nog garantie hebt even terug gaan met de tv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor tv heb je ? bij jvc en philips (lcd) zijn er update's voor beschikbaar. Zie de site van de fabrikant en zoek ff op je typenummer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moderne tv kan je vaak een alarm instellen of een timer.
Een vriend van mij had dit per ongeluk ingesteld en elke dag ging die tv van hij zomaar uit.

Controleer anders even of het hieraan ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien Brand het scherm te snel in..