Over het beeldscherm van mijn Samsung smart tv lopen zwarte horizontale lijnen wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

De kans is groot dat het panel van de tv vervangen moet worden en dat is vaak meer dan twee keer zo duur als een nieuwe vergelijkbare TV. Als je linksboven in de hoek een tik(je) geeft tegen de zijkant, zou het probleem merkbaar moeten verergeren of verbeteren. Is dat zo, dan is het waarschijnlijk einde oefening.

In dit topic wordt het (mogelijke) probleem beschreven: http://www.circuitsonline.net/forum/view/109479

Als je niet zo kapitaalkrachtig bent of je vindt het zonde om een nieuwe te kopen, zou ik wel voor de zekerheid de TV even laten onderzoeken, De betere reparateur doet dat gratis of voor heel weinig.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Alleen misschien vergeet je (extra) garantie. Als de tv nog onder een of andere garantie valt kost het wellicht niets.