Nadat ik met de Wii heb gespeeld (en hard heb uitgezet) kan mijn Samsung TV de kanalen niet meer vinden op Canal Digital. Hoe kan ik dit verhelpen?

Toegevoegd na 27 minuten:
TV toont melding: kanaal gecodeerd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

TV uitzetten, weer aanzetten, afstemmen op (gecodeerd) RTL kanaal, 10 minuten wachten totdat smartcard weer ontgrendeld wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie!
Inmiddels 2x geprobeerd, maar nog geen effect. Blijft zeggen: Your smartcard is not authorized for this channel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan blijft over: heractiveren smartcard op www.Canaldigitaal.nl of sms enkel smartcardnummer naar 06 44 300 300
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gedaan en het werkt weer! Hartelijk bedankt!!!